Klantenservice

Heeft u een juridische vraag? Bel dan naar 0900-1966 of ons lokale telefoonnummer als u een lidmaatschap heeft. De klantenservice helpt niet met juridische vragen.

Met niet-juridische vragen kunt u meestal terecht bij onze klantenservice. Veel gestelde vragen hebben we alvast geprobeerd te beantwoorden. Dat scheelt u immers weer wachttijd, kijk daarvoor op de onderstaande onderwerpspecifieke webpagina´s. Wilt u na het lezen daarvan nog steeds contact met ons? Op elke pagina staat telkens duidelijk vermeld hoe u ons kunt bereiken.

 
 

Wachttijd

Ontzettend vervelend als u moest wachten! Lees meer op: wachttijd.

Privacy

Transparantie over de bescherming van uw gegevens? Kijk vooral hier: privacy.

Doorverwijzingen

Informatie over bijvoorbeeld de status? Neem alstublieft hier eerst kennis: doorverwijzingen.

Lidmaatschap

Voor alle vragen over uw lidmaatschap kijkt u op deze pagina: lidmaatschap.

Klachten

Bent u ergens ontevreden over? Laat het alstublieft direct weten: klachten.

Overige

Enkel met andere onderwerpen verzoeken we u direct te mailen naar klantenservice@rechtstelefoon.nl

 
 

Gaat u ons een e-mail sturen? Verzend deze dan alstublieft vanaf het e-mailadres dat wij al van u hebben. Om privacyreden kunnen we u anders in veel gevallen niet of niet goed verder helpen.

 
 

Algemene bedrijfsgegevens

Voor zakelijk contact, bijvoorbeeld als leverancier van de Rechtstelefoon, kunt u niet terecht bij onze klantenservice. Ook voor persvragen of zakelijk contact met onze directie of management team is de klantenservice ongeschikt en niet bedoeld. Sollicitaties op openstaande vacatures ontvangen we ook graag ergens anders. Tot slot kan het zijn dat u (registratie)gegevens van onze organisatie zoekt, zoals onze registratie bij de Kamer van Koophandel, Autoriteit Consument en Markt, Belastingdienst of Autoriteit Persoonsgegevens. Al deze informatie staat op onze contactpagina.